تازه های دنیای ویپ در هفته ای که گذشت

مطالب
تازه های دنیای ویپ در هفته ای که گذشت

تازه های دنیای ویپ در هفته ای که گذشت

تازه های دنیای ویپ در هفته ای که گذشت

در هفته جاری، دو محصول تکنولوژیکی مخصوص هتل‌ها، ارائه و بسیار خبرساز شدند، یکی UC-One Hospitality متعلق به شرکت Broadsoft ودیگری CX-H متعلق به شرکت AVST .

شرکت Broadsoft پس از تصاحب شرکت Systems Design & Development, Inc، با استفاده از خلاقیت هر دو شرکت، این محصول پیشرفته را ارائه داده است.    

  UC-One Hospitality   یک راهکار ارتباطی متمرکز، بین همه شعبه‌های هتل‌ها، ارائه می دهد که باعث می شود هزینه ها و زیرساخت های IT موردنیاز به شدت کاهش یابد. شرکت  AVST نیز آخرین نسخه CX-H خود را ارائه داد، این راهکار نیز، به طور چشمگیری، ارتباطات یکپارچه را در هتل ها تسهیل می کند.  

  CX-H 11.7  قابلیت پشتیبانی از ۱۵۰ سیستم تلفنی و ۶۰ سیستم مدیریتی را دارا می باشد که این قابلیت ها برای هتل ها و سایر اماکن مهمان پذیر الزامی به نظر می رسد.

این هفته، بزرگترین قرارداد متعلق به Mitel بود، Mitel یک ارائه دهنده راهکارهای ارتباطی است که با ارگان دولتی National Join Powers Alliance  قرار داد همکاری امضاء کرد. طی این قرارداد، در ازای پرداخت هزینه گزاف به این ارگان، تجهیزات ارتباطی و همکاری، راهکارهای مراکز تماس و خدمات ابری ارائه شد.

همچنین IceWrap که یک ارائه دهنده راهکارهای ارتباطی یکپارچه می باشد، طی هفته گذشته، جدیدترین راهکار ارتباطی یکپارچه خود را به شرکت Patra Corporation فروخت. شرکت Patra Corporation یک شرکت خدمات مدیریت شده می باشد که با دفاتر بیمه همکاری دارد. این قرارداد در پی اظهار شرکت Patra Corporation مبنی بر نیاز به راهکاری ارزان تر از Microsoft Exchange بسته شد.

 

 

برای نظر دادن ابتدا باید وارد شوید. برای ورود اینجا کلیک کنید.